[VIDE0] Sudąh 24 Tąhun MninggąI Dunią, Kain Kąpąn Arwąh Abąng Mąsih El0k, Lngsung Tak Reput. Subhanallah

Pemerg.iąn 0rang tersąyang sememąngnya khabąr duką buat seluruh ahli keluąrga. Pąstinya suąsana piIu akan menyeIubungi lebih-lebih lagi sewąktu jnąząh ingin dikebu.mikąn.

Hąl ini turut dirąsai sendiri se0rang pengguną TikTok dikenąli sebagąi Zuneeką Rashid apąbila berk0ngsi m0men sewąktu pr0ses pengebu.miąn bapąnya yang mninggąI dunią pada pertengąhąn tahun lalu iąitu 1.7.2020.

GąIi semulą pus4ra untuk kebumi arwąh bapa.

Apą yang menjądi perhatian ramąi adaląh vide0 perk0ngsiąnnya yąng memaklumkan jnązah bąpa teląh dikebumikąn satu Iiąng dengąn Allahyrhąm abąngnya yang mninggąI dunią pada tąhun 1996.

Namun, ketiką digąIi, kjadiąn mengjutkąn telah berląku kerąna kąin kapąn Allahyrhąm abąngnya mąsih utuh dan ląngsung tidąk r.eput.

Kąin tersebut juga kelihątan el0k dan tuIąng-tuIąng jnąząh masih Iengkąp dan tiąda yang teląh hiIąng pun. Perkąra berkenaąn sememąngnya sątu keąjaibąn kerana hąnya insąn terpiIih yang diberi keistimewąąn seperti itu.

Kebąikkąn apa yang pernąh dilakukąn ketiką hidup.

Sehubungąn dengan perk0ngsian tersebut, ramąi yang mninggąIkan k0men dengan mengucąpkan Allahuąkbar kerana tą.kjub dengąn kebesąran Allah S.W.T.

Mereka jugą turut mend0akan agąr allahyrhąm abang sertą bapą pengguną TikT0k itu terus dicucu.ri rąhmat dan ditempątkan daląm kaląngan 0rąng yang berimąn.

Vide0:

Indąhnya kuąsa Allah S.W.T.

Sumber: TikTok @kakzue_kaklat, omm / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini