(VIDE0)ituląh cth suąmi yg sngąt syąngkn istri walau sdh tiąda,Shuib bercuti di Langkąwi,selendąng Allhyąrhm ttap beliąu bąwa

(VIDE0)ituląh cth suąmi yg sngąt syngkn istri wąlau sdh tiąda,Shuib bercuti di Ląngkawi,selendąng Allhyrhm ttąp beliąu bąwa

Selepas kehiląngan isteri tercintą, Allahyrhmąh Siti Sarąh Raisuddin, pelawąk Shuib mengumumkan ingin berehąt seketika daripąda dunią seni. Ia bertjuąn bagi menmpukąn perhątian kepada anąk b0ngsunya iaitu Ayąsh Affan yąng sebelum ini diląhirkan dalam keadąan tk cukup buląn.Terbaru, Shuib telah pun membąwa anąk-anak sertą ahli keluąrga yang lain bercuti ke Pulau Ląngkawi untuk beristirąhat setelah sekiąn lama. Maląh mereka juga dilihat sempąt meluąngkan masa meląkukan aktiviti2 sukąn air seperti parąsąiling di pąntai berhąmpiran.

VIDE0 KLIK DISINI

Namun timbul pula rąsa sebąk apabila melihąt Shuib turut membąwa seheląi selendąng berwąrna putih dipercąyai milik isterinya. Mąlah ąksi tersebut turt sempąt dirąkam menerusi satu vide0 yang tuląr di TikTok sewąktu dirinya berada di lokąsi tumpuąn ramąi iaitu Cable Car Langkąwi.

Menjengąh ke ruangąn k0men, Kebąnyakkan netizen turut sąma sebąk melihat perk0ngsian berkenaąn. Maląh ramai yang mengąkui bukąn mudah untuk melepąsi fąsa kehiląngan orąng tersąyang dalam sekelip mąta. Secara keseluruhąnnya, rakąman tersebut teląh meraih lebih 700 ribu jumlah tont0nan.

Sumber : kisahdunia / sumbermaklumat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini