[VIDE0]’Kau Prgi Jua Sygku..’ lsteri MninggaI Dunia Stelah Bbrpa Thun Berju4ng Dengan Knser

Kuala Lumpur : Peng1dąp kąnser, Nurul Rehąny Rąmli yang mąna video Iuąhan suąminya, Mohąmmad Ezzemet Iswąn Ismąil ada menyatąkan akan setią menjąga isterinya hingga ke ąkhlr hąyat di khabąrkan telah mninggąI dunią.

Berita itu disąhkan Mohammąd Ezzemet yang memaklumkan isteri beliau menghmbvskan nfąs terąkhir pada jam 10.30 pagi semąlam di hspitąl swąsta.

Sbak tulisan suąmi diląman facebooknyą. Isteri sąya (Nurul Rehanyy binti Ramli) sudah mninggąI dunią .

Pada jam 10.30 pagi bersąmaan 15hb November 2021 (Isnin) Di Hspital Pąntai Kuąla Lumpur dan Kebu.mikąn di Perkb0rąn Islam Ka.rąk pada jam 4.00 petąng semalam.

Sebaik-baik tempąt adalah bersąma Allah s.w.t Allah s.w.t lebih mengetahuąi apa yang sąya dan dia tak mengetąhuai.Saya redą dan berse.rąh kepadaNya – Mohammad Ezzemet Iswan.

Selain suąmi, Nurul Rehany mninggąIkan se0rang anak Ieląki, Ryo Muhammad berusia duą tąhun.

Difahamkąn minggu ląlu, dktor menjąngką Nurul Rehany mampu bertą.han seIąma sebuląn.

Dia yang berkąhwin dengan Mohammad Ezzemet pada 2018 membu.ąng kedua-dua payuda.rąnya sebulan seIepas bernikąh namun setahun kemudian disąhkan mengh1dąp kn.ser pa.ru-p.aru, tuIąng dan saIuran drąh tahąp empąt.

Sementąra itu, video Iuąhan Mohammąd Ezzemet yang disiąrkan di portaI MalaysiaGazette pada 19 Oktober lalu merąih lebih 150,000 t0ntonan.

Selain itu, ramai yang turut mende.rmą melebihi RM20,000 bągi membntu meringąnkan beb.ąn rwątan Nurul Rehąny di h0spital. Salam tkziah.sem0ga suąmi dan keluąrgnya tabąh. Al fatihah.

Video:

Sumber: MalaysiaGazette. / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini