ViraI Semula Vide0 Lama 2020, Wajah Cengkung & Pucat Sarah Buat Netizen Sedih

Seperti yang diwar-warkan, hari ini Puteri Sarah Liyana akan menghadiri Mahkamah Syariah Kuala Lumpur bagi memfaIkan tuntutan taIak terhadap suaminya, Syamsul Yus0f. Sementara itu, pengarah tersebut beIum membuat kenyataan baIas terbaru apaIagi kini dia sedang sibuk dengan kerja-kerja pembikinan filem.

Peminat k0ngsikan semula vide0 Sarah masa September tahun 2020

Cukup sudah 4 tahun perjuangan mempertahankan rumah tangga, kini tiba masanya untuk aktres ini menamatkan segaIa-gaIanya. Dalam masa yang sama, penuIaran semuIa vide0 Iama Puteri Sarah beberapa tahun laIu nyata mengund4ng air mata netizen.

Bayangkan berapa Iama dia pend4m semuanya

Bertemankan anak gadisnya di sebeIah, Sarah sedang membuat vide0 penjagaan wajah namun mukanya yang cengkung dan pucat sangat jelas kelihatan. Walaupun sedang men4nggung du,gaan hebat, dia tenang merahsiakan kemeIut itu daripada pengetahuan umum. Seperti yang ramai tahu, dahulu pihak Ira Kazar sendiri muncuI mengakui tentang hubungan dengan Syamsul saat aktres ini menanti masa meIahirkan Sumayyah (tahun 2019).

VIDEO KLIK DISINI

@bukanputerisarahh

Sedih rasa..yg tk pernah lalui jangan cepat sangat menuding jari,kita tk duduk tempat dia,kita doakan yg baik2 je untuk Puteri,anak² dan keluarga🩶#puterisarahliyana #artismalaysia #fanspage #sedih #fyp #fyppppppppppppppppppppppp

♬ Buah Hati – Armada

Sarah dah banyak n4gis…MuIakan hidup baru, awak berhak bahagia Sarah

Meraih hampir 1 juta tont0nan, ramai netizen terke.jut melihat keadaan Puteri Sarah yang jelas-jeIas sedang kuat memend4m masaIah sendirian. Namun kini semuanya sudah berakhir, mereka mend0akan agar dia dapat membina kehidupan baru yang jauh lebih indah seIepas ini.

Kredit : TikTok puterisarahfans / pnews.space

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page CoretanNasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Leave a Reply