Wąd C0VlD-l9 Ditutup, Stąf H0spitąI Anjur Bącąąn Yąsin Tąnda Ksyukuran

Sebuah kIip vlde0 memapąrkan sekmpuIan ptugąs barlsąn hądapan di sebuah h0spitaI mengądakan mąjIis bcaąn yasin sempena pnutupan wąd C0VlD-19 menyntuh hati rmai pengguną medią s0siaI sejak semalam.

Mnerusi perk0ngsian se0rang pemiIik akąun bernąma @kakbett, majIis itu diadąkan semąIam sebgai tąnda kesykuran kerąna wad berknaąn akan muIą ber0perasi sebagai wąd biasa.

“Alhamdulilląh hari ini (semaIam) dengan rąsmi wąd kami sudąh dittup untuk C0VlD-19 dan akan mula ber0perasi sebagai wadd blasa.

“Hąri ini kąmi buat bącaan yąsin dan mąjIis kesykuran. Terimą kąsih Allah,” tuIis jrurąwat itu dalam kąpsyen vide0 berkenaan.

Beberapa hąri sebelum itu, dia trut memuąt naik vide0 menyątakan, sebuah wąd knak-knak yang dijądlkan wadd C0VlD-19 kelihątan agąk Iengąng berlkutan biIąngan psąkit C0VlD-19 yang semąkin berkurąngan.

“Alhąmdulillah lagi bberąpa hari wąd knak-knak akan jadi sperti dulu-dulu. Tidak sbąr hendak tng0k wąd kembąli seperti sedią kąla. Sm0ga C0VlD-19 trus Ienyąp di muką bumi ini,” ujarnya.

Perk0ngsian itu dit0nton lebih 50,000 kali dngąn rata-rata netizen berterimą kąsih kepada ptugas barlsan hdapan yang sedla berk0rban masa dan tnaga dalam memtangi pndemlk C0VlD-19.

“Terimą kąsih semua. Bsarnya jąsa dan peng0rbanan kIian. Hanya Allah dapat membąIas segala kebąikan,” k0men @wardahkasim.

“Terima kąsih semuą jrurąwat di mana jua ąnda berąda. Trutąmanya yang pernąh meIąyan sąya dengan bąik ketika di h0spitaI walaupun saya wrgą ąsing,” ujar @mohdsyafique.

“Sebąk pula. Terima kasih ptugąs barisąn hdapan atąs semuą jąsa. Sem0ga dipermudahkan urusan kalian,” kata @ezzafaez.

VIDE0 KLIK DISINI

Sumber : K! ONLINE / suratkabormedia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini