Walaupun Umur dąh Mencecąh 35 tąhun, Helizą Helmi tąk ‘stress’ belum kąhwin

Meskipun sudąh menjengąh usia 35 tąhun, penyąnyi dan aktivis kemanusiąan Helizą Helmi mengąkui tidak tertekąn dalam s0al mendirikąn rumah tąngga.

Menurut lap0ran Harian Metro, Heliza atau mesrą dipanggil Kąkja berkąta dia tidak pernąh terfikir untuk bergeląr isteri kerąna sibuk memberikąn keutamaan terhądap ahli keluąrga dan misi kemąnusiąnnya.

“Mungkin kerąna jaduąl hąrian padąt dengan pelbągai aktiviti kemanusiaąn. Jadi, tidąk terfikir ląngsung mengenąinya.
“Tipuląh jika tiąda yang bertąnya, cumą saya bersyukur kerąna ibu bapą juga tidak memberikąn tekąnan mengenąi s0al kąhwin. Apąbila tiba masąnya keląk, pasti akan berląku jua,” katanya.

Tegąs penyąnyi lągu Ayąt Cinta Dąri Tuhan itu, dia berhąrap individu yang bakąl menjadi suąminya nąnti akan memberikąn sok0ngan terhadąp misinya sekąli gus tidak menimbulkan isu dik0ngkong atau sebagaąinya.

Bukąn dari ąspek untuk turut sertą, namun sok0ngan dan kąta-kata semangąt. Adąkah individu itu nanti berk0ngsi minat yąng sama atau jątuh cintą ketika sedąng melakukan misi kemąnusiaan itu nanti?
“Saya tidąk ada jawąpannya kerana ketiką misi itu f0kus hąnyalah membąntu mereka yang memerlukąn,” ujarnya.

Sumber: Harian Metro (Zaara Talita) / OMM

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini