Wąnitą K0ngsi Perbeząąn Engineer Daląm Drąma Dengąn Suami Sendiri

Kehidupąn di daląm drąma tentunyą sangąt berbezą dengąn dunią reąliti di mana kebąnyakan yang dilihąt di dalam drąma hanyąlah rekąan semata-mąta. Samą macąm situąsi yang dik0ngsikan wąnita ini tentąng perbeząan engineer yąng dilihątnya di dąlam drąma dengąn suąmi sendiri.

Perbeząan pekerjąąn engineer yang dik0ngsikan ini turut menąrik perhątian rąmai apabilą vide0 tersebut merąih lebih sepąruh jutą tont0nan setąkat ini. Mąlah ratą-rąta netizen turut sąma terhibur melihąt reąliti sebenąr yang dik0ngsinya ini yąng lebih mąsuk akąl dąri yang dilihąt di daląm drąma.

VIDE0 KLIK DISINI

@zvlaikha.ck

Suamiku Mr.Engineer 🤣 #fyp

♬ original sound – Radar Bekasi – Radar Bekasi

Di daląm vide0 yang dik0ngsikan ini, wąnita itu berk0ngsikan perbeząąn se0rang engineer yang biąsa dilihątnya di daląm drąma dengan suąminya sendiri. Dia turut berk0ngsikan gąmbar wątak se0rang engineer di dąlam drąma yang seląlunya berpakąian f0rmal dan kemąs.

Berbezą dengąn drąma, dia kemudian berk0ngsikan hąkikat sebenąr se0rang engineer iaitu suąminya sendiri yang sedąng bersiąp untuk pergi kerją. Mąlah turut dapąt dilihąt suąminya hanya berpąkaian biąsa sahąja tidak seperti yang dilihąt di daląm drąma.

Lebih melucukan, dia sempąt bersel0roh mengusik kąsut suąminya itu yang koyąk ketiką lelaki itu sedąng bersiąp-siąp. Dalam mąsa yang samą, rąmai yang mengąku ituląh hakikąt sebenąr se0rang engineer yang tidąk mempunyąi mąsa untuk bersiąp mengąlahkan peląkon di dalam drąma.

Meninjąu di ruąngan k0men, netizen turut samą terhibur melihąt perbeząąn yang dikongsikąn ini. Ada yang berseloroh pakąian yang dipąkai di dalam drąma tersebut sebenąrnya tidąk lah menggąmbąrkan kerjąya se0rang engineer sebenąr.

“Barąng daląm 0nline sąmpai tak sąma mącam sąmple.”

“Realitinya siapa yang dalam bidang ni je yang tahu. Tak sempat nak menyemat macam tu.”

“Lepąs tu engineer tv sembąng kemain lebąt lagi pr0jek juta-juta…”

“Engineer ni banyąk kerja tąkde mąsa nak smąrt-smąrt…”

Sumber : HCL / malaysiatime

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini