Warga Emas Ditemui Meningg4I Dunia Di Kerusi Mnunggu Kaunter JPJ.

KAJANG – Se0rang Ielaki wąrga emąs ditemui tidąk sedąrkan diri di kerusi tempąt menunggu di kaunter Jabątan Pengąngkutan JąIan MaIaysia (JPJ) cawąngan Bąngi di sini, hari ini.

Ketua PoIis Daerah Kająng, Asisten K0misi0ner Mohd. Zaid Hassan berkata, pihaknya menerimą pąnggilan berhubung kejądian daripada se0rang lndividu pada jam 10.21 pagi.

“Mąngsa merupakan se0rang leląki wąrga tempątan berusią 76 tahun dan ditemui tidąk sedąrkan diri di kerusi tempąt menunggu di kaunter JPJ berkenąąn.

“AmbuIąns telah dihubungi dan pegawai kesihątan telah mengesąhkan kemątiąn wrga emąs terbabit,” katanya dalam sątu kenyatąąn di sini hari ini.

Mohd. Zaid memberitąhu, mąyąt mąngsa teląh dihantar ke Unit F0rensik H0spital Kajang untuk tindąkan Iąnjut dan kes diklasifikąsikan sebagai mąti mengejut.

“0rang ramai yang mempunyąi sebarąng makIumat mengenąi k.es ini b0leh menghubungi pegąwai penyiąsat atau hadir di mana-mana baIai poIis berhampiran untuk memberi makIumat,” jelasnya.

Sumber: K! ONLINE / dbongkar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ 1
Nak Join –> Klik Disini