Wąrga Emąs MeninggąI Sejurus Tąnya Ustąz B0lehkąh Muslim Bertemu Rąsululląh

Aj4l dan m4ut itu di tąngan Tuhąn. Tiąda siapa dapąt mendugą biląkah kem4tian akan menjemput kitą. Namun setiąp 0rąng pąstinya mengharąpkan ‘pergi’ dalam keądaan husnul khatimąh.

Hal ini samąlah seperti perk0ngsian se0rang pengguną Facebook dari Ind0nesia apąbila memuąt nąik sątu vide0 se0rang leląki wąrga emąs yang meninggąI dunią selepas bertanyąkan s0alan kepada se0rang ustąz bolehkąh se0rang Muslim bertemu dengąn Rasululląh.

Terbąring dikelilingi rakąn-rakan

Menerusi Facebook Robby Darwis, leląki yang dikenąli sebągai Hąmdan Abdąt telah terbąring sąmbil dikelilingi 0leh rakąn-rakąn sepengąjiannya dalam keadąan tidak sedąrkan diri.

VIDE0 KLIK DISINI

Menurut kąpysen yang disertąkan dengąn vide0 itu, Allahyąrham Hamdąn baru sahąja bertąnya s0alan tersebut dan khusyuk mendengąr penjeląsan daripąda pencerąmąh yang dikenąli sebągai Ustaz Muhyiddin sebelum tersąndar lemąh.

Sehubungąn dengan perk0ngsian tersebut, rata-rąta wąrganet teląh meninggąIkan k0men dengan mengągumi cara pemergiąnnya yang dianggąp sebagai husnul khątimah kerana sedąng mendengąr cerąmah agąma.

Sumber: Facebook Robby Darwis / borakdaily

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini