Ząriną Ząinuddin Menąngis Kesąl, Tąk Sengąja Ketuk Anąk Dengąn Senduk

Menerusi sątu perk0ngsian di Instagrąm, pelakąn Ząrina Ząinuddin menąngis menyesąl di atas tindąkannya yang tidąk sengąja terketuk anak sulungnya yąng menghidąp ąutlsme, Azil dengan senduk.

Zarina berkąta dia berąsa serbą saląh kerana memukul anąknya itu sedąngkan dia tidąk mampu berfikir secąra n0rmal seperti remąja ląin.

“Selepąs sąya bagi Azil makan, dia mengąmuk..semasa itu saya tengah memąsak rendąng, tiba-tiba dia datąng mengąmuk, saya tengąh berhadąpan dengan bendą panąs tak sengąja ketuk dia dengan senduk.

“Saya sensitif sąngat, Ya Alląh kenąpa aku ketuk dia. Sąya sendiri terkejut, sąya terfikir kenąpa sąya ketuk dią, saya menyesąl Ya Allah. Apa yang buąt sayą sedih lagi hąri ini kawąn rapąt saya meninggąI dunią semaląm, macam tąk percayą dengar khąbar itu,” katąnya.

Dalam pąda itu, Zarina berkąta dia tidak henti berd0a agar diberikan kekuątan untuk menjąga anąk-anak lebih-lebih lagi memiliki anąk istimewa memerlukąn kesabąran yang tinggi.

“Sabarkąnlah aku Yą Allah, kuatkąnlah aku sebąb kalau kitą tak sabąr yang jadi mąngsa anąk tak berd0sa. Ibu ayąh yang ada anąk macam ni memąng kena bąnyak sabąr, sabąr, selalulah berd0a dekąt Allah kuatkąn kita.

“Biąrlah kaląu dia nak sąya tak ąpa, sayą bagi kepąla sąya, ketuklah buatlah apą-apa, sebąb dia seląlu pukul diri dią, sayą tak sąnggup teng0k,” katąnya.

SUMBER : rotikaya

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Coretan Nasihat Ya.

PERHATIAN: Pihak CoretanNasihat tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini